Ledige stillinger
Jack & Jones søger store manager
JACK & JONES
Hos JACK & JONES mener vi at vores medarbejdere er kernen i vores forretning, og som Butikschef bliver du i den grad involveret i udviklingen af vores personale og driften af butikken.
Vi kan tilskrive en stor del af vores succes vores dygtige personale, samt vores evner til at drive en god forretning.
Du vil få en grundig onboarding ved din opstart, hvor du bliver sat sammen med en af vores dygtige butikschefer, så du fra første dag kan lære omkring vores måde at drive butikken på, samt et indgående kendskab til vores koncepter. Vedkommende vil støtte dig i din udvikling og drift af butikken, men også være en del af din personlige og faglige udvikling.
Vores team i Slagelse består af unge dedikerede medarbejdere. Det betyder at du bliver en del af et socialt miljø, hvor du, som deres nye leder, vil have den bærende rolle i den gode proces butikken er i.
Du får lov til at drive butikken som var den din egen, hvor udviklingen og driften bliver 100% dit ansvar. Naturligvis med støtte og opbakning fra din Area Manager og øvrige kolleger.
Arbejdsområder:
Kort fortalt har du ansvaret for butikkens drift, og får herigemmen muligheden for at yde dit bedste samt udvikle dig hver dag. Dine ansvarsområder inkluderer alt fra udvikling og ledelse af medarbejdere til lagerbeholdning og selvfølgelig salgstal. Som butikschef vil du få udbygget dit kendskab til butikkens nøgletal, kommerciel marchandising og en salgsklar butik. Yderligere vil du beskæftige dig med driftsmæssige opgaver som planlægning, prioritering og opfølgning på de ansættes præstationer.
Personlighed:
Du er selvstændig, resultatorienteret, arbejder struktureret og har en udpræget vindermentalitet. Men allervigtigst er det, at du har viljen til at sikre butikkens fremdrift, og derved skabe positive resultater sammen med teamet. Det er vigtigt for os, at du altid går forrest og tænker i løsninger fremfor problemer, og på den måde også motiverer dit team til at yde sit bedste. Du trives i en spændende og udfordrende stilling i en international detail-kæde, hvor du selv har mulighed for at påvirke rammerne for din stilling, og hvor succesen i høj grad skabes via dine og teamets indsatser og bidrag.
Kvalifikationer:
- Stort ledelsesmæssigt potentiale, hvor det at skabe vækst og værdi er i højsædet
- Ledelseserfaring er en fordel
- Det er ikke så vigtigt for os hvilken branche du kommer fra, men det vil naturligvis være en fordel at have erfaring fra detail
- En interesse og passion for mode
- En dygtig købmand med en god evne til at bruge nøgletal/KPI’er aktivt
- En dygtig sælger der evner at gå forrest som det gode eksempel for teamet
- Du er inspirerende og formår at løfte folk til at yde deres bedste
- Du kan lide at tale med mennesker, har en udadvendt og social personlighed
Vi tilbyder:
- Et ungt og dynamisk arbejdsmiljø med garanti for udvikling
- Muligheden for at skabe en karriere i en førende detail-kæde med mere end 1.000 butikker på verdensplan
- En lønpakke, der honorerer dit ansvar og din evne til at skabe vækst i salg og indtjening
- Attraktive rabatter der gælder alle BESTSELLER Brands samt samarbejdspartnere
- Du bliver en del af vores træningsforløb for butikschefer, der har til formål at løfte og dygtiggøre dig både fagligt og personligt.
Vi ser frem til at høre fra dig
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Area Manager Nicklas Damm på telefon +45 25 51 48 13 eller send os din ansøgning senest den 31 marts 2024. Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter, når vi finder den rette.
Tiltrædelse: Hurtigst muligt eller efter aftale.
SushiMania søger medarbejdere
SushiMania Slagelse i Vestsjællandscentret søger butiksekspedienter 🙋♀️🙋♂️
Kunne dette være noget for dig, så send din ansøgning til kuehl@sushimania.dk hurtigst muligt 💌
Vi glæder os til at høre fra dig 🧡💙
Pilgrim søger barselsvikar med udvidet ansvar
Pilgrim søger en fleksibel, servicemindet og ansvarlig salgsassistent med udvidet ansvar til et barselsvikariat i en 15-25 timers stilling til vores butik i Slagelse. Der kan være ekstra timer ved højtider, ferier og sygdom.
DINE PRIMÆRE OPGAVER
• Salg og kundeservice
• Skyde huller i ørerne
• Sørge for at butikken fremstår flot og imødekommende
• Kunne åbne butikken nogle dage om morgenen
OM DIG
• Du er minimum 18 år
• Du holder måske et sabbat år
• Erfaring fra butik er en fordel, men ikke et krav
• Du er en dygtig sælger og sætter altid kunden i centrum
for en unik oplevelse
• Du er modeinteresseret og følger med i, hvad der rører sig
• Du taler flydende dansk og engelsk
• Du er ansvarsbevidst, servicemindet og loyal
• Du er glad, positiv og let til smil
• Du er smilende, udadvendt og kan bevare overblikket i
pressede situationer
TILTRÆDELSE
Ansættelsesstart: 1. maj
Dette er en stilling, hvor du har et udvidet ansvar i butikschefens fravær. Så det kræves, at du er fleksibel, og kan
arbejde alle ugedage, både morgen, aften og weekender.
Ansættelsen er tidsbegrænset.
SEND DIN ANSØGNING
Send din ansøgning og CV til Shop Manager Cecilie
Thorsgaard på ceth@pilgrim.dk med ”barselsvikar” i
emnefeltet.
Ansøgningsfrist: hurtigst muligt.
Vi afholder samtaler løbende og alle ansøgninger
behandles fortroligt.
VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG.